Želite pozitivnu radnu atmosferu?
Doživite pravu timsku snagu! Poticajna radna atmosfera, timski rad te razmjena znanja dokazana su nam formula uspjeha i zadovoljstva.
Želite imati ulogu u globalnim i regionalnim projektima?
Dajte svoj doprinos na globalnoj razini! Upoznaj kolege iz cijelog svijeta, izmjeni najbolje prakse, usavrši svoje znanje i implementiraj usvojene novitete u praksu.
Zanima vas kako funkcionira poslovanje vrhunske financijske institucije?
Stvorite široku sliku poslovanja! Kroz međusektorsku suradnju i projekte spojite različite aspekte financijskog poslovanja u jednu sliku i otvorite mogućnosti za razvoj karijere u brojnim smjerovima.
Koji su glavni zadaci na ovom radnom mjestu?
Upravljanje informacijskom sigurnošću Društva:
- usklađivanje sigurnosnih ciljeva Društva sa strategijom Allianz Grupe i zakonskog regulatornog tijela (HANFA),
- redovito izvještavanje Uprave Društva i Allianz Grupe o stanju sigurnosti sustava i ostvarenju ciljeva na području informacijske sigurnosti,
- sudjelovanje u projektnom odboru prilikom nominacije novih projekata, u vezi s procjenom rizika,
- edukacija zaposlenih na temu sigurnosti informacijskog sustava,
- organizacija penetracijskog testiranja i provođenje phishing kampanje Društva,
- procjena sigurnosnih rizika aplikacija i IT sustava,
- procjena sigurnosnog rizika eksternaliziranih aktivnosti u domeni informacijske sigurnosti uključujući i procjenu rizika cloud okruženja,
- uska suradnja s IT-jem vezano uz upravljanje digitalnim identitetima, upravljanje ranjivostima, upravljanje zakrpama i nadzor verzija software-a u IT sustavu,
Upravljanje kontinuitetom poslovanja Društva:
- predlaganje, izrada i održavanje kontinuiteta poslovanja sukladno Allianz Grupnom okviru za kontinuitet poslovanja,
- suradnja s drugim kontrolnim funkcijama unutar Društva (službenik za zaštitu osobnih podataka, službenik za izdvajanje poslova, sektor za upravljanje rizicima, itd.),
- organizacija i sudjelovanje u disaster recovery aktivnostima Društva (provjera rada podatkovnih centara i serverske infrastrukture),
- crisis management, odnosno upravljanje incidentima i kriznim situacijama te nadziranje i usklađivanje rada kritičnih poslovnih procesa Društva,
- upravljanje incidentima i nadziranje kritičnih procesa Društva u kriznim uvjetima, zaštitnom sigurnošću Društva, kontinuitetom IT usluga i uključenost u aktivnosti Anti-fraud tima.
Koji je profil kandidata?
- VSS elektroničkog i/ili računarskog usmjerenja,
- poželjno iskustvo na istom ili sličnom poslu,
- poželjno je posjedovanje sigurnosnih certifikata,
- proaktivnost, fleksibilnost, orijentiranost rezultatima, snažne analitičke vještine i sposobnost rješavanja problema,
- sklonost prenošenju znanja, pozitivan pristup prema radu i ljudima uz komunikacijske i prezentacijske sposobnosti,
- želja za profiliranjem i usavršavanjem u području upravljanja informacijskom sigurnošću unutar jednog od vodećih osiguravajućih društava u Hrvatskoj i članicom međunarodne grupacije,
- napredno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.
Pronašli ste se u ovom opisu?
Ako ste uz navedeno motivirani za pridruživanje dinamičnoj okolini uspješne multinacionalne institucije, prijavite se slanjem svog životopisa na karijera@allianz.hr najkasnije do 15. ožujka 2021., a mi ćemo vas nakon analize prijava pozvati u selekcijski postupak ako vas potencijalno vidimo u našem timu.